2009. június 11., csütörtök

Hibák??? O.o

Mivel a vikipédia szépen összeszedetten szokott írni és lényeges információkat és érdekességeket tartalmaz,ezért gondoltam utánanézek,hogy mit ír a lolita címszó alatt. És tényleg szépen összefoglalta a divatot,de van menn egy olyan rész,amit nemigazán értek. Ez a rész a gyakori hibákról szól,és olyanokat is felsoroltat itt,amit én nem is tudtam hogy hibának kell venni,de az hogy én nem tudtam nem nérvadó,csak az hogy lolita divatcégek is alkalmaznak ilyen dolgokat és ha a cégek így csinálják akk miért hiba? Ezek tényleg hibák és nem lolitához illőek,vagy csak egy túllihegett szigorított "hablaty" ? Kérlek írjátok meg véleményeteket,hogy szerintetek mégis hogyan van ez.... előre is köszönöm ^^
Gyakori hibák
Mivel fontos figyelni az anyagok minőségére, ezért nem teszi meg bármilyen csipke és bármilyen anyag. A szatén, a törtbársony, az áttetsző anyagok és a vékony, műszálas csipke helyett érdemes a vastagabb pamutot és a pamutcsipkét, vagy a jó minőségű műszálas csipkét használni. Gyakori hiba a különféle jelmezszerű kiegészítők használata, például macskafüles hajpánt, nyakörv, felcsatolható szárnyak, orvosi maszk; és a fekete-fehér, cselédekre emlékeztető ruhák viselete. Szintén nagyon sokszor előfordul a lolita divat eleganciájától nagyban elütő darabok hordása is. A balerina fazonú, de hosszú megkötő nélküli cipők, a tűsarkú cipők, a nyitott orrú cipők, a láb-és kézmelegítők, a levágott ujjú csipkekesztyű, bármilyen ujjatlan kesztyű, az abroncsos alsószoknya, a neccharisnya, a nylonharisnya és a túl rövid szoknya mind-mind ebbe a kategóriába sorolhatók. Végezetül pedig a túl erős smink is hibának számít, különös tekintettel a fehér arcra, a fekete és a kék rúzsra, illetve a harsány színű, nagyon hosszú körmökre.

2 megjegyzés:

  1. A balerina cipővel nem igazán értek egyet. Az erős sminket pedig használhatja egy Gothloli, Erololi vagy egy Punkloli is szerintem. Neccharisnyát felvehet egy Erololi, a többiek nem. >< De ez csak az én véleményem.^^ Oktassatok ki, ha nincs igazam. n_n

    VálaszTörlés
  2. Sztem a balettcipő valóban nemjo, a babacipő maximum. Neccharisnya az ero és punkloliknak valo. És szerintem a szaténnal semmi baj nincs, például rengeteg Rozen Maiden cosplay ruhát láttam abbol és csak szebbé tette. A visual kei elemeket pedig senki se vegyíti sztem a lolitával. ÉS az abroncsos alsoszoknyával mi a baj? most kb mindent felsoroltak ami pont hogy jo XD

    VálaszTörlés