2009. szeptember 8., kedd

Nincs mentség...csak BR és DBSK ♥

Nincs mentségem...dög vagyok...-.-"
elmúlt úgy a nyár hogy egy kukkot se írtam...
és nemszámít hogy nyaraltam meg rajzversenyre készültem meg nyaraltam meg pas....ömmm....őőőőő....zenéthallgattam....akkor is elhanyagoltam a blogot..és erre nincs mentség
tessék csak küldjetek el a Battle Royal-ba... úgyis túlélem és utána talán szorgalmasabb leszek XP
erről jut eszembe mégegy (ez most nem kifogásnak minősül) dolog...nyáron olvastam életem legjobb könyvét...a Battle Royalt(igen...jó a gyomrom és bírom az ilyet és még szeretem is XDés elég beteg is vagyok hozzá XP) és természetesen a kedvencem Kirijama lett...egyszerűen imádom és teljesen odavagyok érteee x3... amúgy még Kawadát és Shinjit bírom,lányok közül pedig Tsigusát meg talán Mitsukót (>.<" igen jól olvastad XP). Állatijó könyv és ajánlom mindenkinek aki bírja az öldöklős véres és lelkiterroros könyveket. A film is tök jó,legalábbis nekem tetszett...csak hát teljesen más mint a könyv.A szereplők egy nagyrésze egyezik meg a játék neve..azt szevasz. Köztudottan nem jók a japán filmek,de ez sikerült,ha nem nézzük hogy a könyv nagyonnem erről szól és nagyonnemilyen XD. A másik nagy esemény pedig hogy megismertem a világ legjobb zenekarát aminek tagjai a világ leghelyesebb pasiai...és nem másról bezsélek mint a Kelet Isteneiről azaz a Dong Bang Shin KI-ről. Aki nem ismerné ez egy Kóreai fiúbanda. Észbontó kinézetük és varázslatos hangjuk mellett még eszméletlenül ügyesen is táncolnak... kell ennél több? XD
Laffyval mi vagyunk a legmegszállottabb magyar DBSK fangirlök....és egy nap Laffy megveszi a DBSK-t én meg leszek a ruhatervezőjük :g.....és Jae lesz a férjem Laffyé Changmin a többin osztozunk és férfitangában fognak táncolni és a legnagyobb jakton lesz esküvő és teljesen elment az eszem vagyhát nem is volt mert eleve agyhalott vagyok de evvel semmi újat nem mondtam...>.<"
natehát miután vettem egy méééély levegőőt.....*belélegez,kifúúúj*
húú annyi mindent szeretnék még mondaniii....
de nem tudom hol kezdjem és mit is mondjak pontosan...gyermeki zavaromban csak megjegyzem: ez egy rendkívül jó és élménydús nyár volt ráadásul a legjobb barátnőmmel töltöttem sok időt és sokfele voltam...az egyetlen baj hogy nem voltam a nyári animeconon,mert épp akkor voltunk nyaralni...de lezs még con és lezs még nyár és a Sibeniki nagyhíd visszavár....

(kétség kívül az egyik legnagyobb élmény az volt mikor Horvátországban leugrottam a nagyhídon lévő bangee jumpinggal és kb 40 métert zuhantam majd 10 percig lógtam fejjel lefelé,de a lelkesedésem nem csökkent és legszívesebben minden nap leugranék onnan,annyira jó volt...extrémspotfüggő vagyok,és ezen nem tudok és nem is akarok változtatni...:P)

ezzennel befejezem ezt a cikket és amint képes leszek elővenni a fényképezőt megmutatom amit akartam és újabb szóömlés következik be... ^^

2 megjegyzés:

  1. hátigeeen...DOng BAng Shin Ki köszönöm köszönöm =D amugy a filmbe még az volt a legnagyobb eltérés, hogy Kiriyamát elmebetegnek ábrázolták...valójában csak a sztroit más szempontból nézték =) de véleményem szerint a Battle Royale nem az "élvezetből gyilkolós" hanem a "tanulságért gyilkolós" sztroi és ez elveszti azt a hatást, amit mondanak róla, és így hátborzongatóvá válik =)

    VálaszTörlés
  2. tehát a lényeg: Kirijama a leghelyesebb,legcukibb és csak az enyém mert önző vagyok és kisajátítottam XP
    (boccccsss)

    VálaszTörlés