2009. szeptember 10., csütörtök

Újabb rajzaim

Utolsó rajzos bejegyzésem óta millió másik készült és újabb animeconi pályázatot adtam be...
Nos a rajzaimból csak azokat teszem közzé amiket a kis spirálfüzetembe rajzoltam,a többit már túl sokáig tartana mind bescennelni és felrakosdatni és senkinek nem lenne türelme végignézni az egészet....ugyanis nem túlzok ha azt mondom,legalább 100 rajzom van.
na akkor nem húzom tovább el is kezdem a bemutatást....(most még csak a rajzaimat,később már a ruháimat is bemutatom,csak azokat nagy kifutón vakufények közepette :D )

Ez egy hegedülő lányt akar ábrázolni aki igazából maga is egy hegedű amint épp egy másik lány készül játszani és mintha ez eddig nem lenne elég a hegedülő lányon hegedülő lány is egy hegedű... asszem most mindenkit bezavartam XD....na mind 1,aki megértette annak gratulálok és remélem meg van elégedve a rajzzal.Modern XD vagy mit mondjak rá...ez a kép az idő múlását akarja ábrázolni...

ez nem loli ,nem visual key még csak nem is animés...egyszerűen csak unatkoztam,mikor a harleyn dolgoztam és mivel ez egy motoros fesztivál volt nem is rajzolhattam volna mást.


Ezt a buszon rajzoltam mikor Ajkáról mentem Pestre Laffyt felköszönteni szülinapja alkalmából. Éhes voltam na...^^"
Ezt a királylányt a Princess Ai ihlette legalábbis annak a rajzstílusa alapján rajzoltam. De ennek a kis kiránylánynak teljesen más története van,de mivel én nem író vagyok és ez a rész csak a rajzok megmutatásáról szól nem megyek bele a történetbe.

Hero azaz Kim JaeJoong a kedvencem a DBSK-ból,márha mondhatok ilyet,hiszen a Tohoshinkiből mindenki imádnivaló és imádom is őket <3 is ="3
nemtudom miért,de megszerettem a filctollakat és mostanában avval rajzolok és színezek...ennek termései pedig a következők:

ha már portré akkor Tora-sama az alice nine basszerosa... a feliratot volt a legnehezebb megcsinálni,és miután nagynehezen elkészítettem derült ki hogy Encsinek a padtársamnak ecsetfilcei vannak...evvel a mozdulattal lecsaptam rájuk és a többit már azok segítségével csináltam.
és egy kis vizual key...nekem bejön ez a ruha,legszívesebben belebújnék

Ezt a fekete rucit a 2009-es őszi animeconra terveztem. A piros felső már megvan és a szoknya is,csak túl hosszú lett szal azon rövidítenem kell... és nagyon hülye ötletnek tűnhet,de nekem bejön,hogy a blézert tülből készítem,és az alsószoknya ami szintén tül,kilóg egy kicsit a szoknya alól,ezáltal feldobja az egész összhangot,extrémebbé teszi...
egyenlőre ennyi lenne a rajzokból...
...de új nap új rajz...
remélem tetszettek és örültök majd a folytatásnak is...addig is az Art kilép *recsegés,majd megszűnik a vétel*






3 megjegyzés:

  1. és kihagytad a LC jelenetet...hát mire neveltelek én? XDDD

    VálaszTörlés
  2. "Art kilép" <-- ejnye, ennyire nem szabad spoilerezni xD

    VálaszTörlés
  3. TORA-SAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    (öhm...izé.minden renben.)

    VálaszTörlés